Klachten
Van Otterdijk Orthopedie streeft naar 100% klanttevredenheid.
Bent u desondanks ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? Dan kunt u dit het beste direct kenbaar maken bij uw behandelaar. We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een passende oplossing. Wij reageren uiterlijk binnen 5 werkdagen op een klacht.
Lukt het vervolgens niet om tot een passende oplossing te komen met uw behandelaar? Dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Geef uw klachten door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg : www.klachtenportaalzorg.nl
U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl
Meer lezen? Download hier het : Klachtenreglement KPZ